Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend De Gooi- en Eemlander abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Mediahuis Nederland
Telefoon: 088 - 824 1111 (lokaal tarief)
Whatsapp: 072 - 518 4020
Email: klantenservice@gooieneemlander.nl
Website: https://service.gooieneemlander.nl/
De Gooi- en Eemlander klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00. En op zaterdag uitsluitend voor bezorgklachten van 08:00 tot 12:00 uitsluitend voor bezorgklachten.
De Gooi- en Eemlander digitaal lezen
Heeft u een De Gooi- en Eemlander Digitaal of een Combi abonnement, dan kunt u de digitale krant en alle premium-artikelen op de site en in de apps lezen. Klik op onderstaande link voor meer informatie over onze digitale mogelijkheden:
https://mijn.gooieneemlander.nl/help_en_contact/account_aanmaken_en_inloggen/
De Gooi- en Eemlander niet ontvangen
De krant wordt doordeweeks voor 07:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Is De Gooi- en Eemlander niet bezorgd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link om een bezorgklacht door te geven.
https://mijn.gooieneemlander.nl/bezorgmelding/
De Gooi- en Eemlander vakantieservice
Gaat u op vakantie? Geef het door aan de klantenservice. En zet de bezorging tijdelijk stop. Of laat de krant tijdelijk bezorgen op een ander adres in Nederland. Klik op onderstaande link om het eenvoudig zelf online te regelen.
https://mijn.gooieneemlander.nl/tijdelijke_wijziging/
De Gooi- en Eemlander opzeggen
Wilt u de krant opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 via 088 - 824 1111. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://mijn.gooieneemlander.nl/help_en_contact/abonnement_opzeggen/