klantenservice

Schrijven Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Schrijven Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Virtùmedia B.V.
Telefoon: 085-0407400
Email: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/SchrijvenMagazine/
Twitter: https://twitter.com/schrijvenonline
Website: https://schrijvenonline.org/contact

Schrijven Magazine klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 09:00 tot 17:00.

Schrijven Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Schrijven Magazine een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Schrijven Magazine echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-0407400 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Schrijven Magazine. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op de website van Schrijven Magazine.

Schrijven Magazine opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-0407400. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

U kunt ook online uw Schrijven Magazine abonnement stopzetten via het desbetreffende formulier op de website van Schrijven Magazine.

Schrijven Magazine abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Schrijven Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kunst- en cultuurmagazines op Abonnement.nl.

Schrijven Magazine op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee