Service

Welkom
Aanmelden  Aanmelden

Luister Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Luister abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Luister BV / BCM
Telefoon: 085-7600237
Email: abonnement@bcm.nl
Facebook: https://www.facebook.com/luistermagazineoverklassiekemuziek/
Website: https://www.luister.nl/contact/

Luister klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Luister bezorging

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Luister een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Luister echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-7600237 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Luister. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

Luister opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-7600237. Of mail naar abonnement@bcm.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van BCM.
https://shop.bcm.nl/algemene-voorwaarden

Luister abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Luister aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere muziekbladen op Abonnement.nl.

Luister op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee