Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Panna abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- ELF Voetbal / Panna!
- Telefoon: 0251-257924
- Servicepagina: Aboland.nl
Panna niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Panna na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of geef het door via het formulier op Aboland.nl.
Verhuizing doorgeven aan Panna
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of geef het door via het formulier op Aboland.nl.
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Panna opzeggen
Wilt u uw Panna abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Of geef het door via het formulier op Aboland.nl.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
Panna abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Panna aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere sportbladen op Abonnement.nl.