Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Foodies abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
F&L Media
Telefoon: 024-2027826
Email: klantenservice@foodiesmagazine.nl
Facebook: https://www.facebook.com/FoodiesMagazine
Website: https://www.foodiesmagazine.nl/contact/
Foodies klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Foodies niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Foodies een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Foodies echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 024-2027826 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch of per email contact op met de klantenservice van Foodies. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.
Foodies opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 024-2027826. Houd rekening met een opzegtermijn van een maand. Of mail naar klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Houd rekening met een opzegtermijn van minimaal 1 maand. En bekijk de algemene voorwaarden van F&L voor alle abonnementsvoorwaarden.
Foodies abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Foodies aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften over lekker eten op Abonnement.nl.