klantenservice

Koken & Genieten klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Koken & Genieten abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

F&L Media
Telefoon: 024-2027829
Email: klantenservice@fnl.nl
Facebook: https://www.facebook.com/kokenengenieten/
Website: https://www.kokengenieten.nl/contact/

Koken & Genieten klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Koken & Genieten niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Koken & Genieten een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Koken & Genieten echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 024-2027829 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@fnl.nl.

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch of per email contact op met de klantenservice van Koken & Genieten. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.

Koken & Genieten opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 024-2027829. Houd rekening met een opzegtermijn van een maand. Of mail naar klantenservice@fnl.nl.

Houd rekening met een opzegtermijn van minimaal 1 maand. En bekijk de algemene voorwaarden van F&L voor alle abonnementsvoorwaarden.

Koken & Genieten abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Koken & Genieten aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kooktijdschriften op Abonnement.nl.

Koken & Genieten op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee