Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Koken & Genieten abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
F&L Media
Telefoon: 024-2027829
Email: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/kokenengenieten/
Website: https://www.kokengenieten.nl/contact/
Koken & Genieten klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Koken & Genieten niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Koken & Genieten een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Koken & Genieten echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 024-2027829 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch of per email contact op met de klantenservice van Koken & Genieten. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.
Koken & Genieten opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 024-2027829. Houd rekening met een opzegtermijn van een maand. Of mail naar [email protected].
Houd rekening met een opzegtermijn van minimaal 1 maand. En bekijk de algemene voorwaarden van F&L voor alle abonnementsvoorwaarden.
Koken & Genieten abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Koken & Genieten aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kooktijdschriften op Abonnement.nl.