klantenservice

COSMOgirl klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend COSMOgirl abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

COSMOgirl klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

COSMOgirl niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat COSMOgirl een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is COSMOgirl echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Vraag een nazending aan via onderstaande link.
https://www.cosmogirl.nl/klantenservice/bezorgklachten/.

Vanzelfsprekend kunt u met een bezorgklacht ook altijd bellen naar 088-1338670 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Klik op onderstaande link om naar het formulier voor adreswijzigingen te gaan.
https://www.cosmogirl.nl/klantenservice/adreswijziging/

COSMOgirl opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-1338670. Of mail naar klantenservice@cosmogirl.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van COSMOgirl.
https://www.cosmogirl.nl/algemene-voorwaarden/

COSMOgirl abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele COSMOgirl aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften voor scholieren op Abonnement.nl.

COSMOgirl op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee