klantenservice

Glossy klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Glossy abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Glossy klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Glossy bezorging

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Glossy een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Glossy echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel met een bezorgklacht naar 088-133 8702 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook dan telefonisch contact op.

Glossy opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-133 8702. Of mail naar klantenservice@glossy.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

Glossy op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee