klantenservice

Vriendin klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Vriendin abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Vriendin klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Vriendin niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Vriendin een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Vriendin echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Belt u dan met de bezorgklacht naar 088-133 8707 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Klik op onderstaande link om naar het formulier voor adreswijzigingen te gaan.
https://www.vriendin.nl/verhuizen/

Vriendin opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-133 8707. Of mail naar klantenservice@vriendin.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van Vriendin.
https://www.vriendin.nl/algemene-voorwaarden/

Vriendin abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Vriendin aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften voor vrouwen op Abonnement.nl.

Vriendin op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee