klantenservice

Fiscalert klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw tijdschrift neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Hearst Nederland
Telefoon: 085-8882943
Email: abonneeservice@fiscalert.nl
Email bezorging: bezorging@fiscalert.nl
Website: https://www.hearst.nl/contact/

Fiscalert klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Fiscalert niet ontvangen

Is Fiscalert niet of beschadigd bezorgd? Bel voor bezorgklachten tijdens kantooruren naar 085-8882943. Of stuur een email naar bezorging@fiscalert.nl.

Fiscalert digitaal lezen

Met een Fiscalert abonnement kunt u iedere editie ook digitaal lezen in de app van Tijdschrift.nl. Klik op onderstaande link om uw digitale abonnement te activeren met behulp van uw abonnementsnummer. (U vindt dit nummer op de factuur/acceptgiro en op het adresetiket van het magazine).
https://tijdschrift.nl/activeer/hearst.

Download hierna de app van Tijdschrift.nl. Na de login vindt u uw magazine(s) onder "Tijdschriften" in de bibliotheek. Geselecteerde nummers worden op de achtergrond gedownload en zijn daarna terug te vinden onder 'Gedownload'. Eenmaal gedownload zijn de nummers ook zonder internetverbinding in te zien. Klik op onderstaande link voor meer informatie over het digitaal abonnement.
https://abonnement.fiscalert.nl/faq.

Fiscalert opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-8882943.

U kunt ook mailen naar abonneeservice@fiscalert.nl. Vermeld altijd uw naam en adresgegevens, alsmede uw abonnementsnummer. (U vindt dit nummer op de factuur/acceptgiro en op het adresetiket van het magazine.) Houdt u rekening van een opzegtermijn van 3 maanden.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://abonnement.fiscalert.nl/voorwaarden

Naar Fiscalert op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee