klantenservice

Totaal TV klantenservice

Heeft u een Totaal TV abonnement? Op deze pagina vindt u alle informatie over uw abonnement, bezorging, digitaal lezen en opzeggen. Veel zaken regelt u eenvoudig zelf via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw gegevens aanpassen, een bezorgklacht doorgeven of uw digitale toegang beheren. Komt u er niet uit, dan helpt onze klantenservice u graag verder.

Snel naar: Contact | Uw abonnement | Niet ontvangen | Digitaal lezen | Opzeggen

Contact

Heeft u een vraag over uw Totaal TV abonnement of bezorging? Neem gerust contact op met de klantenservice of bezorgservice. U kunt ook een bericht sturen via het contactformulier. Binnen enkele werkdagen ontvangt u een reactie.

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Gemiddelde wachttijd: telefonisch 15–20 minuten, via chat ongeveer 2 minuten.

Uw abonnement beheert u het snelst via Mijn Omgeving.

Uw abonnement wijzigen

Wilt u uw Totaal TV abonnement aanpassen? Dat regelt u snel via Mijn Omgeving. Hier kunt u uw adres of betaalgegevens wijzigen, of uw abonnement tijdelijk pauzeren tijdens een vakantie.

Totaal TV niet ontvangen

Heeft u Totaal TV niet ontvangen? Dat is vervelend. Geef het eenvoudig door via de online bezorgservice. Uw melding wordt doorgaans binnen 2 tot 5 werkdagen opgepakt, zodat u snel weer op de hoogte bent van al het tv- en streamingnieuws.

Totaal TV digitaal lezen

Totaal TV is een uitgave van DPG Media. Als abonnee kunt u het tijdschrift ook digitaal lezen via de website of app. Hiervoor heeft u een DPG-account nodig. Maak dit account aan en koppel het aan uw abonnement om toegang te krijgen tot Totaal TV in de digitale omgeving en in de app.

Na het koppelen van uw account kunt u Totaal TV lezen op uw telefoon, tablet of computer. Daarnaast krijgt u automatisch toegang tot de apps van andere DPG-uitgaven, allemaal binnen hetzelfde account.

Lees meer over digitaal lezen op de pagina Digitaal toegang en account.

Totaal TV opzeggen

Wilt u uw Totaal TV abonnement stopzetten? Dat kan eenvoudig via de online opzegpagina. U ontvangt direct een bevestiging. Liever telefonisch contact? Bel dan met 088-5500250.

Totaal TV aanbiedingen

Nog geen abonnement op Totaal TV? Bekijk de actuele Totaal TV aanbiedingen op Abonnement.nl. Daar vindt u ook scherpe acties voor andere tvgidsen en entertainmentbladen.

Veelgestelde vragen

Wat is het Totaal TV telefoonnummer?

Voor vragen over uw abonnement belt u 088-5500250. Voor bezorgservice belt u 088-5500251.

Hoe meld ik dat ik Totaal TV niet heb ontvangen?

Meld dit via de bezorgservice. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt.

Hoe wijzig ik mijn Totaal TV abonnement?

U kunt uw adres of betaalgegevens aanpassen via de verhuisservice of de betaalservice in Mijn Omgeving.

Hoe zeg ik mijn Totaal TV abonnement op?

U kunt opzeggen via opzeggen.totaaltv.nl of telefonisch via 088-5500250.

Hoe lees ik Totaal TV digitaal?

Maak een DPG-account aan en koppel dit aan uw abonnement. Daarna kunt u Totaal TV digitaal lezen via de website of app. Meer informatie vindt u bij de veelgestelde vragen over digitaal lezen.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee