Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Avrobode abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.
Bindinc
Telefoon: 035-6726850
Email: klantcontactcentrum@avrobode.nl
Website: https://www.avrobode.nl/veelgestelde-vragen/
Avrobode klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Mijn Avrobode
Door uzelf eenmalig te registreren voor Mijn Avrobode, kunt u alle zaken rondom uw abonnement zelf online regelen. Dit betreft ondermeer wijziging van persoonlijke gegevens, verhuizingen en tijdelijke (adres)wijzigingen.
Via onderstaande pagina kunt u inloggen en zich registreren.
https://www.avrobode.nl/inloggen/
Meer informatie over Mijn Avrobode vindt u via onderstaande link.
https://www.avrobode.nl/veelgestelde-vragen/#MijnAvrobode
Avrobode bezorging
De tv-gids wordt uiterlijk donderdag bezorgd. Heeft u Avrobode donderdag om 18:00 nog niet ontvangen? Of is deze beschadigd? Geef dan een bezorgklacht door. U kunt dit doen binnen Mijn Avrobode (zie hierboven) of via onderstaande link middels het contactformulier.
https://www.avrobode.nl/contact/
Als de uitgever uw klacht vóór maandag 17:00 ontvangt, krijgt een u nieuw nummer toegestuurd. Hierna is nazending niet meer mogelijk. In dat geval wordt uw abonnement automatisch met een nummer verlengt.
Avrobode opzeggen
Wilt u de tv-gids opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 035-6726850. Houdt rekening van een opzegtermijn van een maand.
Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.avrobode.nl/abonnementsvoorwaarden/
TV gids aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Avrobode en andere tv-gidsen.