klantenservice

Televizier klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Televizier abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

Bindinc
Telefoon: 035-6726850
Telefoon bezorgklachten: 0900-9009033
Email: klantcontactcentrum@televizier.nl
Website: https://www.televizier.nl/veelgestelde-vragen/

Televizier klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Mijn Televizier

Door uzelf eenmalig te registreren voor Mijn Televizier, kunt u alle zaken rondom uw abonnement zelf online regelen. Dit betreft ondermeer wijziging van persoonlijke gegevens, verhuizingen en tijdelijke (adres)wijzigingen.

Met behulp van uw abonneenummer en postcode kunt via onderstaande pagina inloggen. (Uw abonneenummer vindt u op de gids en/of op het adresetiket.)
https://www.televizier.nl/service

Televizier bezorging

De tv-gids wordt uiterlijk donderdag bezorgd. Heeft u Televizier donderdag om 18:00 nog niet ontvangen? Of is deze beschadigd? Geef dan een bezorgklacht door. Dit kan telefonisch tijdens kantooruren via 0900-9009033 en (via onderstaande link) middels het contactformulier.
https://www.televizier.nl/contact/

Als de uitgever uw klacht vóór maandag 17:00 ontvangt, krijgt een u nieuw nummer toegestuurd. Hierna is nazending niet meer mogelijk. In dat geval wordt uw abonnement automatisch met een nummer verlengt.

Televizier opzeggen

Wilt u de tv-gids opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 035-6726850. Houdt rekening van een opzegtermijn van een maand.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.televizier.nl/abonnementsvoorwaarden/

TV gids aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Televizier en andere tv-gidsen.

tv-gidsen op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee