Service

Welkom
Aanmelden  Aanmelden

Promotor klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Promotor abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

New Skool Media
Telefoon: 088-1102038
Email: info@spabonneeservice.nl
Facebook: https://www.facebook.com/MOTORpuntnl/
Website: https://www.motor.nl/klantenservice/

Promotor bezorging

Is het motormagazine niet of beschadigd bezorgd? Geeft u dit dan door aan de uitgever. Via onderstaande pagina dient u snel en eenvoudig een bezorgklacht in.
https://www.motor.nl/magazine-promotor/bezorgklacht/

Promotor digitaal

Met een Promotor abonnement heeft u ook onbeperkt toegang tot de premium-artikelen op MOTOR.NL. Klik op onderstaande link om in te loggen en voor meer informatie.
https://www.motor.nl/inloggen/

Promotor opzeggen

Via onderstaand online opzegformulier kunt u snel en eenvoudig uw abonnement op Promotor opzeggen. Houdt u rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.
https://www.motor.nl/magazine-promotor/promotor-opzeggen/

Klik op onderstaande link voor de overige algemene voorwaarden van Promotor.
https://www.motor.nl/leveringsvoorwaarden/

Motorbladen aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Promotor en andere motorbladen.

Motorbladen op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee