Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Fiets abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.
Roularta Media Magazine
Telefoon: 020-8945662
Email: klantenservice@fiets.nl
Facebook: https://www.facebook.com/fietsmagazine/
Twitter: https://twitter.com/fietsmagazine
Website: https://www.fiets.nl/klantenservice/
De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.
Fiets bezorging
Is het fietsblad niet of beschadigd bezorgd? Geeft u dit dan door aan de uitgever. Neem hiervoor telefonisch contact op via 020-8945662 of mail naar klantenservice@fiets.nl.
Verhuizingen en andere wijzigingen
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het bezorgadres wijzigen? Neemt u dan tijdens kantooruren telefonisch contact op via 020-8945662.
Fiets opzeggen
Wilt u uw Fiets abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan via 020-8945662 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U ontvangt per email een bevestiging van de opzegging. Houdt u rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.
Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden.
https://roularta.nl/voorwaarden/levering-en-webshopvoorwaarden/
Fietsbladen aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Fiets en andere fietsbladen.