klantenservice

FietsActief klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend FietsActief abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

Roularta Media Magazine
Telefoon: 020-8947550
Email: klantenservice@fietsactief.nl
Facebook: https://www.facebook.com/fietsactief
Twitter: https://twitter.com/fietsactiefnl
Website: https://www.fietsactief.nl/colofon/

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.

FietsActief bezorging

Is het fietsblad niet of beschadigd bezorgd? Geeft u dit dan door aan de uitgever. Neem hiervoor telefonisch contact op via 020-8947550 of mail naar klantenservice@fietsactief.nl.

Verhuizingen en andere wijzigingen

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het bezorgadres of andere gegevens wijzigen? Neemt u dan tijdens kantooruren telefonisch contact op via 020-8947550.

FietsActief opzeggen

Wilt u uw FietsActief abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan via 020-8947550 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U ontvangt per email een bevestiging van de opzegging. Houdt u rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden.
https://roularta.nl/voorwaarden/levering-en-webshopvoorwaarden/

Fietsbladen aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor FietsActief en andere fietsbladen.

fietsbladen op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee