klantenservice

Knipmode klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Knipmode abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

Roularta Media Magazine
Telefoon: 020-8945665
Email: klantenservice@knipmode.nl
Facebook: https://www.facebook.com/KnipmodeNL/
Website: https://knipmode.nl/klantenservice/

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Knipmode niet ontvangen

Is het blad niet of beschadigd bezorgd? Geeft u dit dan door aan de uitgever. Neem hiervoor telefonisch contact op via 020-8945665 of mail naar klantenservice@knipmode.nl.

Knipmode opzeggen

Wilt u uw Knipmode abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan via 020-8945665 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U ontvangt per email een bevestiging van de opzegging. Houdt u rekening met een opzegtermijn van een maand.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden.
https://roularta.nl/voorwaarden/levering-en-webshopvoorwaarden/

Knipmode aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Knipmode en andere tijdschriften voor zelfmaakmode.

zelfmaakmode bladen op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee