Voor het wijzigen van een lopend Buitenleven abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
BCM Media
Telefoon: 085-7600237
Email: abonnement@bcm.nl
Facebook: https://www.facebook.com/BuitenlevenMagazine
Website: https://www.buitenleven.nl/contact/
Buitenleven klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 12:30.
Buitenleven niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Buitenleven een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Buitenleven echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-7600237 (op werkdagen van 09:00 tot 12:30).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Buitenleven. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.
Buitenleven digitaal lezen
Met een Buitenleven abonnement kunt u iedere editie ook digitaal online lezen. Klik op onderstaande link om uw digitale abonnement te activeren met behulp van uw abonnementsnummer.
https://media.bcm.nl/account-aanmaken.
Log in en lees Buitenleven online. En log in met het door uw gekozen wachtwoord.
Meer informatie over digitaal lezen vindt u ook bij veelgestelde vragen op de website van de uitgever.
Buitenleven opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Mail naar abonnement@bcm.nl of stuur uw opzegging naar BCM MEDIA, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven o.v.v. uw abonneenummer. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.
Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van BCM.
https://shop.bcm.nl/algemene-voorwaarden
Buitenleven abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Buitenleven aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere lifestylebladen of natuurtijdschriften op Abonnement.nl.