Voor het wijzigen van een lopend Herenhuis abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
BCM Media
Telefoon: 085-7600237
Email: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/MagazineHerenhuis/
Website: https://shop.bcm.nl/klantenservice
Herenhuis klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 12:30.
Herenhuis bezorging
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Herenhuis een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Herenhuis echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-7600237 (op werkdagen van 09:00 tot 12:30).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Herenhuis. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.
Herenhuis digitaal lezen
Met een Herenhuis abonnement kunt u iedere editie ook digitaal online lezen. Klik op onderstaande link om uw digitale abonnement te activeren met behulp van uw abonnementsnummer.
https://media.bcm.nl/account-aanmaken.
Log in en lees Herenhuis online. En log in met het door jouw gekozen wachtwoord.
Meer informatie over digitaal lezen vind je ook bij veelgestelde vragen op de website van de uitgever.
Herenhuis opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Mail naar [email protected] of stuur uw opzegging naar BCM MEDIA, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven o.v.v. uw abonneenummer. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.
Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van BCM.
https://shop.bcm.nl/algemene-voorwaarden
Herenhuis abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Herenhuis aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere lifestylebladen of woonbladen op Abonnement.nl.