Voor het wijzigen van een lopend Jazzism abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
BCM Media
Telefoon: 085-7600237
Email: abonnement@bcm.nl
Website: https://shop.bcm.nl/klantenservice
Jazzism klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 12:30.
Jazzism niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Jazzism een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Jazzism echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-7600237 (op werkdagen van 09:00 tot 12:30).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Jazzism. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.
Jazzism digitaal lezen
Met een Jazzism abonnement kunt u iedere editie ook digitaal online lezen. Klik op onderstaande link om uw digitale abonnement te activeren met behulp van uw abonnementsnummer.
https://media.bcm.nl/account-aanmaken.
Lees Jazzism online. En log in met het door uw gekozen wachtwoord.
Meer informatie over digitaal lezen vindt u ook bij veelgestelde vragen op de website van de uitgever.
Jazzism opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Mail naar abonnement@bcm.nl of stuur uw opzegging naar BCM MEDIA, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven o.v.v. uw abonneenummer. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.
Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van BCM.
https://shop.bcm.nl/algemene-voorwaarden
Jazzism abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Jazzism aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere muziekbladen op Abonnement.nl.