Voor het wijzigen van een lopend Toeractief abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
BCM Media
Telefoon: 085-7600237
Email: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/Toeractief/
Twitter: https://twitter.com/Toeractief
Website: https://shop.bcm.nl/klantenservice
Toeractief klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 12:30.
Toeractief niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Toeractief een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Toeractief echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-7600237 (op werkdagen van 09:00 tot 12:30).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Toeractief. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.
Toeractief digitaal lezen
Met een Toeractief abonnement kunt u iedere editie ook digitaal online lezen. Klik op onderstaande link om uw digitale abonnement te activeren met behulp van uw abonnementsnummer.
https://media.bcm.nl/account-aanmaken.
Lees Toeractief online. En log in met het door uw gekozen wachtwoord.
Meer informatie over digitaal lezen vindt u ook bij veelgestelde vragen op de website van de uitgever.
Toeractief opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Mail naar [email protected] of stuur uw opzegging naar BCM MEDIA, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven o.v.v. uw abonneenummer. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.
Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van BCM.
https://shop.bcm.nl/algemene-voorwaarden
Toeractief abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Toeractief aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere fietsbladen of lifestylebladen op Abonnement.nl.