klantenservice

Onze Hond klantenservice

Voor het wijzigen van een lopend Onze Hond abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

BCM Media
Telefoon: 085-7600237
Email: abonnement@bcm.nl
Facebook: https://www.facebook.com/Onzehondmagazine/
Website: https://www.onzehond.nl/contact/

Onze Hond klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 12:30.

Onze Hond niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Onze Hond een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Onze Hond echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-7600237 (op werkdagen van 09:00 tot 12:30).

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Onze Hond. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

Onze Hond digitaal lezen

Met een Onze Hond abonnement kunt u iedere editie ook digitaal online lezen. Klik op onderstaande link om uw digitale abonnement te activeren met behulp van uw abonnementsnummer.
https://media.bcm.nl/account-aanmaken.

Lees Onze Hond online. En log in met het door uw gekozen wachtwoord.

Meer informatie over digitaal lezen vindt u ook bij veelgestelde vragen op de website van de uitgever.

Onze Hond opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Mail naar abonnement@bcm.nlof stuur uw opzegging naar BCM MEDIA, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven o.v.v. uw abonneenummer. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van BCM.
https://shop.bcm.nl/algemene-voorwaarden

Onze Hond abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Onze Hond aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften over dieren of natuur op Abonnement.nl.

Onze Hond op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee