klantenservice

Girlz klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Girlz abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Girlz klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Girlz niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Girlz een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Girlz echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Vraag een nazending aan via onderstaande link.
https://www.girlz.nl/klantenservice/bezorgklachten/.

Vanzelfsprekend kunt u met een bezorgklacht ook altijd bellen naar 088-133 8680 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Klik op onderstaande link om naar het formulier voor adreswijzigingen te gaan.
https://www.girlz.nl/klantenservice/adreswijziging/

Girlz opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-133 8680. Of mail naar klantenservice@girlz.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van Girlz.
https://www.girlz.nl/algemene-voorwaarden/

Girlz abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Girlz aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften voor scholieren op Abonnement.nl.

Girlz op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee