klantenservice

Bobo klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Bobo abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

Blink B.V.
073-8500033
   klantenservice@blink.nl
   Blink klantenservice
   Blink FAQ

Bobo klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Bobo bezorging

Bobo wordt 13 keer per jaar thuis bezorgd. Heeft uw zoon of dochter een nummer gemist? Of is deze beschadigd bezorgd? Geef dit dan door aan de klantenservice door te bellen met 073-8500033 (tijdens kantooruren) of mailen naar klantenservice@blink.nl.

Bobo opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 073-8500033. Houdt u rekening met een opzegtermijn van een maand.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.blinkshop.nl/algemene-voorwaarden

Kindertijdschrift aanbiedingen

Heeft u nog geen Bobo abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Bobo en kindertijdschriften.

kindertijdschriften op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee