Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Okki abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.
Blink B.V.
Telefoon: 073-8500033
E-mail: klantenservice@blink.nl
Webpagina: https://www.blinkshop.nl/contact
Okki klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 13:00.
Okki niet onvangen
Okki wordt 12 keer per jaar thuis bezorgd. Heeft u een nummer gemist? Of is deze beschadigd bezorgd? Geef dit dan door aan de klantenservice door te bellen met 073-8500033 (tussen 09:00 en 13:00) of mailen naar klantenservice@blink.nl.
Okki opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 09:00 en 13:00 via 073-8500033. Houdt u rekening met een opzegtermijn van een maand.
Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.blinkshop.nl/algemene-voorwaarden
Kindertijdschrift aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Bezoek Abonnement.nl voor de actuele aanbiedingen voor Okki en andere kindertijdschriften.