klantenservice

Okki klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Okki abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

Blink B.V.
073-8500033
   klantenservice@blink.nl
   Blink klantenservice
   Blink FAQ

Okki klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Okki bezorging

Okki wordt 12 keer per jaar thuis bezorgd. Heeft u een nummer gemist? Of is deze beschadigd bezorgd? Geef dit dan door aan de klantenservice door te bellen met 073-8500033 (tijdens kantooruren) of mailen naar klantenservice@blink.nl.

Okki opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 073-8500033. Houdt u rekening met een opzegtermijn van een maand.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.blinkshop.nl/algemene-voorwaarden

Kindertijdschrift aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Okki en kindertijdschriften.

kindertijdschriften op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee