Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Plus Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Roularta Media
Telefoon: 020-8945662
Email: klantenservice@plusmagazine.nl
Facebook: https://www.facebook.com/PlusMagazineNL
Twitter: https://twitter.com/plusmagazine
Website: http://www.plusonline.nl/klantenservice
Plus Magazine klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Plus Magazine niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Plus Magazine een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Plus Magazine echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-8945662 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Plus Magazine. Of mail naar klantenservice@plusmagazine.nl. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 6 weken.
U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het contactformulier op de website van Plus Magazine.
Plus Magazine opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-8945662. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.
Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.plusonline.nl/leveringsvoorwaarden
Plus Magazine abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Plus Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere senior magazines op Abonnement.nl.