klantenservice

Plus Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Plus Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Roularta Media
Telefoon: 020-8945662
Email: klantenservice@plusmagazine.nl
Facebook: https://www.facebook.com/PlusMagazineNL
Twitter: https://twitter.com/plusmagazine
Website: http://www.plusonline.nl/klantenservice

Plus Magazine klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.




Plus Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Plus Magazine een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Plus Magazine echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-8945662 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Plus Magazine. Of mail naar klantenservice@plusmagazine.nl. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 6 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het contactformulier op de website van Plus Magazine.

Plus Magazine opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-8945662. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.plusonline.nl/leveringsvoorwaarden

Plus Magazine abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Plus Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere senior magazines op Abonnement.nl.

Plus Magazine op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee