klantenservice

Plus Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Plus Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Roularta Media contactgegevens

Telefoon: 020-8945662
Email: klantenservice@plusmagazine.nl
Facebook: https://www.facebook.com/PlusMagazineNL
Twitter: https://twitter.com/plusmagazine
Website: http://www.plusonline.nl/klantenservice

Plus Magazine klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Plus Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Plus Magazine een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Plus Magazine echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-8945662 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Plus Magazine. Of mail naar klantenservice@plusmagazine.nl. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 6 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het contactformulier op de website van Plus Magazine.

Plus Magazine opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-8945662. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.plusonline.nl/leveringsvoorwaarden

Plus Magazine aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement op Plus Magazine? Bekijk de actuele aanbiedingen voor Plus Magazine en andere tijdschriften op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee