Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Beet abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Publishing House & Facilities B.V
Telefoon: 088-1102065
Email: beet@spabonneeservice.nl
Facebook: https://www.facebook.com/beetmagazine/
Twitter: https://twitter.com/Beet38383551
Website: https://webforms.spabonneeservice.nl/DefaultForm/ShowForm/0?BEEbezorgert526
Beet klantenservice wordt verzorgd door SP Abonneeservice en is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Bezorgklacht doorgeven aan Beet
PostNL bezorgd over 2 dagen. Het is mogelijk dat Beet een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Beet echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-1102065 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar beet@spabonneeservice.nl.
U kunt bezorgklachten ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op de website van SP Abonneeservice.
Verhuizing doorgeven aan Beet
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Beet. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.
U kunt verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op de website van SP Abonneeservice.
Beet opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-1102065. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden. Of mail naar beet@spabonneeservice.nl.
Beet abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Beet aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere visbladen op Abonnement.nl.