klantenservice

Zeehengelsport klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Zeehengelsport abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Publishing House & Facilities B.V
Telefoon: 088-1102065
Email: zeehengelsport@spabonneeservice.nl
Facebook: https://www.facebook.com/Zeehengelsport/
Website: https://www.spabonneeservice.nl/

Zeehengelsport klantenservice wordt verzorgd door SP Abonneeservice en is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Bezorgklachten

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Zeehengelsport een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Zeehengelsport echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-1102065 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar zeehengelsport@spabonneeservice.nl.

Verhuizingen

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Zeehengelsport. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.

Zeehengelsport opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-1102065. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden. Of mail naar zeehengelsport@spabonneeservice.nl.

Zeehengelsport abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Zeehengelsport aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere visbladen op Abonnement.nl.

Zeehengelsport op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee