Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Zeehengelsport abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Publishing House & Facilities B.V
Telefoon: 088-1102065
Email: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/Zeehengelsport/
Website: https://www.spabonneeservice.nl/
Zeehengelsport klantenservice wordt verzorgd door SP Abonneeservice en is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Bezorgklachten
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Zeehengelsport een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Zeehengelsport echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-1102065 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].
Verhuizingen
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Zeehengelsport. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.
Zeehengelsport opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-1102065. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden. Of mail naar [email protected].
Zeehengelsport abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Zeehengelsport aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere visbladen op Abonnement.nl.