klantenservice

Computer Idee klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Computer Idee abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Computer Idee klantenservice is bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 09:00 en 12:00.

Computer Idee niet ontvangen

Is Computer Idee niet of beschadigd bezorgd? Bel dan maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 met 023-536-4401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl. U kunt daarnaast een bezorgklacht online doorgeven. Log hiervoor in via https://www.mijnreshift.nl/.

Adreswijziging doorgeven

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het magazine op een ander adres laten bezorgen? Geef dit door aan de uitgever door te mailen naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld in uw email duidelijk het huidige adres, zoals bekend bij de uitgever, en het nieuwe adres. Alsmede de ingangsdatum. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van 6 weken.

Computer Idee digitaal lezen

Als abonnee kunt u het magazine ook gratis digitaal lezen. Gebruikers van een tablet of smartphone kunnen edities ondermeer downloaden naar een e-reader-app zodat deze zonder internet gelezen kunnen worden. Op de website van Computer Idee leest u meer over digitaal lezen.

Computer Idee opzeggen

Wilt u uw Computer Idee abonnement beëindigen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan van maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 via 023-536-4401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl.

Een doorlopend abonnement op Computer Idee kan (na een actieperiode) op ieder moment worden opgezegd. Houdt u voor Computer Idee rekening met een opzegtermijn van 1 maand. (Bekijk ook de algemene voorwaarden van Reshift.)

Aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Computer Idee aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voordelige computerbladen op Abonnement.nl.

Computer Idee op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee