klantenservice

PCM klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend PCM abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

PCM klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00.

PCM niet ontvangen

Is PCM niet of beschadigd bezorgd? Bel dan maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 met 023-536-4401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl. Het is tot slot ook mogelijk een bezorgklacht online door te geven. Log hiervoor in op uw persoonlijke pagina via https://api.reshift.nl/authentication/login/.

Adreswijziging doorgeven

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het magazine op een ander adres laten bezorgen? Geef dit door aan de uitgever door te mailen naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld in uw email duidelijk het huidige adres, zoals bekend bij de uitgever, en het nieuwe adres. Alsmede de ingangsdatum. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van 6 weken.

PCM digitaal lezen

Als abonnee kunt u het magazine ook gratis digitaal lezen. Gebruikers van een tablet of smartphone kunnen edities ondermeer downloaden naar een e-reader-app zodat deze zonder internet gelezen kunnen worden. Bekijk de digitale edities op PCMweb.

PCM opzeggen

Wilt u uw PCM abonnement beëindigen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan van maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 via 023-536-4401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl.

Een doorlopend abonnement op PCM kan (na een eventuele actieperiode) op ieder moment worden opgezegd. Houdt u voor PCM rekening met een opzegtermijn van een maand. (Bekijk hieralgemene voorwaarden van Reshift.)

PCM aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele PCM aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voordelige  computerbladen op Abonnement.nl.

PCM op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee