klantenservice

Tips & Trucs klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Tips & Trucs abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Tips & Trucs klantenservice is bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 09:00 en 12:00.

Tips & Trucs niet ontvangen

Is Tips & Trucs niet of beschadigd bezorgd? Bel dan maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 met 023-536-4401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl.

Adreswijziging doorgeven

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het magazine op een ander adres laten bezorgen? Geef dit door aan de uitgever door te mailen naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld in uw email duidelijk het huidige adres, zoals bekend bij de uitgever, en het nieuwe adres. Alsmede de ingangsdatum. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van 6 weken.

Tips & Trucs digitaal lezen

Als abonnee kunt u het magazine ook gratis digitaal lezen. Gebruikers van een tablet of smartphone kunnen edities ondermeer downloaden naar een e-reader-app zodat deze zonder internet gelezen kunnen worden. Bekijk de digitale edities op de website van Tips & Trucs.

Tips & Trucs opzeggen

Wilt u uw Tips & Trucs abonnement beëindigen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan van maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 via 023-536-4401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl.

Een doorlopend abonnement op Tips & Trucs kan (na een eventuele actieperiode) op ieder moment worden opgezegd. Houdt u voor Tips & Trucs rekening met een opzegtermijn van een maand. (Bekijk hier de algemene voorwaarden van Reshift.)

Tips & Trucs aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Tips & Trucs aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voordelige  computerbladen op Abonnement.nl.

Tips & Trucs op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee