klantenservice

Dierenpraktijken klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Dierenpraktijken abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Dierenpraktijken wordt verzorgd door SP Abonneeservice en is telefonisch bereikbaar via 088-110-2061 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Dierenpraktijken niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Dierenpraktijken een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is echter Dierenpraktijken niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-110-2061 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].

Bezorgklachten kunt u ook doorgeven via een online formulier op de website van Dierenpraktijken.

Verhuizing doorgeven aan Dierenpraktijken

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Dierenpraktijken via 088-110-2061 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Tot slot kunt u verhuizingen doorgeven via het online formulier op de website van Dierenpraktijken.

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 6 weken.

Dierenpraktijken opzeggen

Wilt u uw Dierenpraktijken abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-110-2061. Of mail naar [email protected]. Tot slot kunt u opzeggen via een online formulier op de website van Dierenpraktijken.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.

Dierenpraktijken abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Dierenpraktijken aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften over dieren op Abonnement.nl.

Dierenpraktijken op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee