klantenservice

La Maison Victor klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend La Maison Victor abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Uitgeverij Scala. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor La Maison Victor is telefonisch bereikbaar via +32(0)24-675-767 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

La Maison Victor niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat u La Maison Victor een paar dagen later dan verwacht ontvangt. Is echter La Maison Victor na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar +32(0)24-675-767 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@spn.nl.

Verhuizing doorgeven aan La Maison Victor

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van La Maison Victor via +32(0)24-675-767 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of mail naar klantenservice@spn.nl. Houd in beide gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

La Maison Victor opzeggen

Wilt u uw La Maison Victor abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via +32(0)24-675-767. Of mail naar klantenservice@spn.nl. Houd in beidt gevallen rekening met een maximale wettelijke opzegtermijn van 3 maanden.

La Maison Victor abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de La Maison Victor aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften over zelfmaakmode op Abonnement.nl.

La Maison Victor op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee