klantenservice

Welkom
Aanmelden  Aanmelden

Stoer klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Stoer abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Uitgeverij De Jonge Lezer. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Stoer is telefonisch bereikbaar via 088-494910 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Stoer niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Stoer na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-494910 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@stoer.tv.

Bezorgklachten kunt u ook doorgeven via het contactformulier op de website van Stoer.

Verhuizing doorgeven aan Stoer

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Stoer via 088-494910 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Tot slot kunt u een adreswijziging doorgeven via het formulier voor 'Adres wijzigen' op de website van Uitgeverij De Jonge Lezer.

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Stoer opzeggen

Wilt u uw Stoer abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-494910. Of mail naar klantenservice@stoer.tv. Tot slot kunt u opzeggen via het formulier voor 'Opzeggen' op de website van Stoer.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Uitgever De Jonge Lezer.

Stoer abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Stoer aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kindertijdschriften op Abonnement.nl.

Stoer op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee