Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Stoer abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Uitgeverij De Jonge Lezer. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Uitgeverij De Jonge Lezer / Aboland
- Telefoon: 0251-257924
- Servicepagina: Aboland.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/StoerMagazine/
- Instagram: https://www.instagram.com/stoertv/
Stoer niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Stoer na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) Bezorgklachten kunt u ook doorgeven via het formulier op Aboland.nl.
Verhuizing doorgeven aan Stoer
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Stoer via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of gebruik het formulier op Aboland.nl.
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Stoer opzeggen
Wilt u uw Stoer abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Of gebruik het formulier op Aboland.nl.
Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Uitgever De Jonge Lezer.
Stoer abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Stoer aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kindertijdschriften op Abonnement.nl.