klantenservice

Stoer klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Stoer abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Uitgeverij De Jonge Lezer. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Stoer niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Stoer na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) Bezorgklachten kunt u ook doorgeven via het formulier op Aboland.nl.

Verhuizing doorgeven aan Stoer

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Stoer via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Stoer opzeggen

Wilt u uw Stoer abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Uitgever De Jonge Lezer.

Stoer abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Stoer aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kindertijdschriften op Abonnement.nl.

Stoer op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee