klantenservice

JFK klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend JFK abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

JFK klantenservice wordt uitgevoerd door Ambition4Clients en is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00.

JFK niet ontvangen

Is JFK niet of beschadigd bezorgd? Bel met uw bezorgklacht tijdens kantooruren naar 020-7603141. Of mail naar service@jfk.men. Vermeld indien mogelijk uw abonnementsnummer. U vindt deze op het adreslabel dat bij de JFK zit.

Adreswijziging doorgeven

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het magazine op een ander adres laten bezorgen? Geef dit door aan de uitgever door te mailen naar service@jfk.men.

Vermeld in uw email duidelijk uw abonnementsnummer (deze vindt u op het adreslabel bij ieder nummer) het huidige adres, zoals bekend bij de uitgever, en het nieuwe adres. Alsmede de ingangsdatum. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

JFK opzeggen

Wilt u uw JFK abonnement beëindigen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 via 020-7603141. Of mail naar service@jfk.men.

Een doorlopend abonnement op JFK kan (na een eventuele actieperiode) op ieder moment worden opgezegd. Houdt u voor JFK rekening met een opzegtermijn van 1 maand. Lees de algemene voorwaarden van JFK voor alle voorwaarden.

JFK aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele JFK aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voordelige tijdschriften voor mannen op Abonnement.nl.

JFK op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee