Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend FONK abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Fonk Media. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Fonk Media
- Telefoon: 0294-262360
- Email: abonnementen@fonkonline.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/fonkmag/
- Twitter: https://twitter.com/FONKmag
- Instagram: https://www.instagram.com/fonkmag/
- Website: https://www.FONK.tv/contact/
De klantenservice voor FONK is bereikbaar via 0294-262360 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
FONK niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter FONK dan nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan met uw bezorgklacht naar 0294-262360 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abonnementen@fonkonline.nl.
Verhuizing doorgeven aan FONK
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van FONK via 0294-262360 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Houd rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
FONK opzeggen
Wilt u uw FONK abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0294-262360. Of mail naar abonnementen@fonkonline.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Fonk Media.
FONK abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de FONK aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kunstmagazines op Abonnement.nl.