klantenservice

FONK

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend FONK abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Fonk Media. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor FONK is bereikbaar via 0294-262360 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

FONK niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter FONK dan nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan met uw bezorgklacht naar 0294-262360 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abonnementen@fonkonline.nl.

Verhuizing doorgeven aan FONK

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van FONK via 0294-262360 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Houd rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

FONK opzeggen

Wilt u uw FONK abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0294-262360. Of mail naar abonnementen@fonkonline.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Fonk Media.

FONK abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de FONK aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kunstmagazines op Abonnement.nl.

FONK op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee