klantenservice

FONK

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend FONK abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Fonk Media. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Fonk Media

Telefoon: 0294-262360
Email: abonnementen@fonkonline.nl
Facebook: https://www.facebook.com/fonkmag/
Twitter: https://twitter.com/FONKmag
Instagram: https://www.instagram.com/fonkmag/
Website: https://fonkonline.nl/colofon/

De klantenservice voor FONK is bereikbaar via 0294-262360 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

FONK niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter FONK dan nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan met uw bezorgklacht naar 0294-262360 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abonnementen@fonkonline.nl.

Verhuizing doorgeven aan FONK

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van FONK via 0294-262360 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Houd rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

FONK opzeggen

Wilt u uw FONK abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0294-262360. Of mail naar abonnementen@fonkonline.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Fonk Media.

FONK abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk de FONK aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kunstmagazines op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee