klantenservice

Welkom
Aanmelden  Aanmelden

Saar Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Saar Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Saar Magazine klantenservice (verzorgd door Abonnementenland) is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Saar Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Saar Magazine een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Saar Magazine echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of mail naar klantenservice@aboland.nl.

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch of per email contact op met de klantenservice van Saar Magazine. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op Aboland.

Saar Magazine opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924 en klantenservice@aboland.nl. Houd rekening met een wettelijke maximale opzegtermijn van 3 maanden.

U kunt ook online uw Saar Magazine abonnement stopzetten via het desbetreffende formulier op Aboland.

Saar Magazine abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Saar Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften voor vrouwen op Abonnement.nl.

Saar Magazine op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee