klantenservice

Kidsweek klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Kidsweek abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Kidsweek klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00 en op vrijdag tot 13:00.

Kidsweek niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Kidsweek een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Kidsweek echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Vraag een nazending aan via onderstaande link.
https://www.kidsweek.nl/nieuws/bezorgklacht.

Vanzelfsprekend kunt u met een bezorgklacht ook altijd bellen naar 020-2251224 (op maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00 en op vrijdag tot 13:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Klik op onderstaande link om naar het formulier voor adreswijzigingen te gaan.
https://www.kidsweek.nl/adreswijziging

Kidsweek opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00 en op vrijdag tot 13:00 via 020-2251224. Of mail naar lezersservice@kidsweek.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van Kidsweek.
https://www.Kidsweek.nl/algemene-voorwaarden/

Kidsweek abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Kidsweek aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kindertijdschriften op Abonnement.nl.

Kidsweek op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee