klantenservice

Meiden Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Meiden Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Meiden Magazine klantenservice (verzorgd door Abonnementenland) is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Meiden Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Meiden Magazine een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Meiden Magazine echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-760 156 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of mail naar klantenservice@aboland.nl.

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch of per email contact op met de klantenservice van Meiden Magazine. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op Aboland.

Meiden Magazine opzeggen

Wilt u het Meiden Magazine opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-760 156 en klantenservice@aboland.nl. Houd rekening met een wettelijke maximale opzegtermijn van 3 maanden.

U kunt ook online uw Meiden Magazine abonnement stopzetten via het formulier op Aboland.

Meiden Magazine abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Meiden Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften voor kinderen op Abonnement.nl.

Meiden Magazine op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee