klantenservice

Penny klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Penny abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Penny niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Penny een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Penny echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-760129 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Uw adres of abonnement wijzigen

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Penny. Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Penny opzeggen

Wilt u het Penny opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-760129. Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Penny abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Penny aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere meiden magazines op Abonnement.nl.

Penny op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee