klantenservice

Penny klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Penny abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Penny klantenservice (verzorgd door Abonnementenland) is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Penny niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Penny een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Penny echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-760129 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of mail naar klantenservice@aboland.nl.

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch of per email contact op met de klantenservice van Penny. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op https://penny.nl/contact/.

Penny opzeggen

Wilt u het Penny opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-760129 en klantenservice@aboland.nl. Houd rekening met een wettelijke maximale opzegtermijn van 3 maanden.

U kunt ook online uw Penny abonnement stopzetten via het formulier op https://penny.nl/contact/.

Penny abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Penny aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere meiden magazines op Abonnement.nl.

Penny op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee