Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend AG Connect abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Uitgeverij De Jonge Lezer. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Sijthoff Media Groep BV
- Telefoon: 020-225 1270
- Email: klantenservice@agconnect.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/agconnectNL/
- Twitter: https://twitter.com/ictnieuws
- Website: https://www.agconnect.nl/node/158085
De klantenservice voor AG Connect is telefonisch bereikbaar via 020-225 1270, maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00.
AG Connect niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter AG Connect na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-225 1270 of mail naar klantenservice@agconnect.nl.
Verhuizing doorgeven aan AG Connect
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van AG Connect via 020-225 1270.
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
AG Connect opzeggen
Wilt u uw AG Connect abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00 via 020-225 1270. Of mail naar klantenservice@agconnect.nl.
Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van AG Connect Media..
AG Connect abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de AG Connect aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere computerbladen op Abonnement.nl.