klantenservice

AG Connect klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend AG Connect abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Uitgeverij De Jonge Lezer. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Sijthoff Media Groep BV

Telefoon: 020-225 1270
Email: klantenservice@agconnect.nl
Facebook: https://www.facebook.com/agconnectNL/
Twitter: https://twitter.com/ictnieuws
Website: https://www.agconnect.nl/node/158085

De klantenservice voor AG Connect is telefonisch bereikbaar via 020-225 1270, maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00.

AG Connect niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter AG Connect na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-225 1270 of mail naar klantenservice@agconnect.nl.

Verhuizing doorgeven aan AG Connect

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van AG Connect via 020-225 1270.

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

AG Connect opzeggen

Wilt u uw AG Connect abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00 via 020-225 1270. Of mail naar klantenservice@agconnect.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van AG Connect Media..

Aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk dan de aanbiedingen voor vakbladen op Abonnement.nl of Vakbladen.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee