klantenservice

AG Connect klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend AG Connect abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Uitgeverij De Jonge Lezer. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor AG Connect is telefonisch bereikbaar via 020-225 1270, maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00.

AG Connect niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter AG Connect na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-225 1270 of mail naar [email protected].

Verhuizing doorgeven aan AG Connect

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van AG Connect via 020-225 1270.

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

AG Connect opzeggen

Wilt u uw AG Connect abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00 via 020-225 1270. Of mail naar [email protected].

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van AG Connect Media..

AG Connect abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de AG Connect aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere computerbladen op Abonnement.nl.

AG Connect op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee