Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Adformatie abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Sijthoff Media Groep. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Sijthoff Media Groep
- Telefoon: 020-225 1501
- Email: klantenservice@adformatie.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/adformatie
- Twitter: https://twitter.com/adformatie
- Website: https://www.adformatie.nl/faq
De klantenservice voor Adformatie is telefonisch bereikbaar via 020-225 1501 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur).
Adformatie niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Adformatie na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-225 1501 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) of mail naar klantenservice@adformatie.nl.
Verhuizing doorgeven aan Adformatie
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Adformatie via 020-225 1501 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur). Houd rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Adformatie opzeggen
Wilt u uw Adformatie abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur). Of mail naar klantenservice@adformatie.nl.
Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Adformatie Media.
Adformatie abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Adformatie aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere vakbladen op Abonnement.nl.