klantenservice

Adformatie klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Adformatie abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Sijthoff Media Groep. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Adformatie is telefonisch bereikbaar via 020-225 1501 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur).

Adformatie niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Adformatie na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-225 1501 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) of mail naar klantenservice@adformatie.nl.

Verhuizing doorgeven aan Adformatie

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Adformatie via 020-225 1501 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur). Houd rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Adformatie opzeggen

Wilt u uw Adformatie abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur). Of mail naar klantenservice@adformatie.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Adformatie Media.

Adformatie abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Adformatie aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere vakbladen op Abonnement.nl.

Adformatie op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee