klantenservice

AMT Autotechniek klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend AMT Autotechniek abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Vakmedianet. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor AMT Autotechniek is telefonisch bereikbaar via 088 – 5840 612 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

AMT Autotechniek niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter AMT Autotechniek na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088 – 5840 888 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@vakmedianet.nl.

Verhuizing doorgeven aan AMT Autotechniek

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via adreswijziging@vakmedianet.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088 – 5840 612 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

AMT Autotechniek opzeggen

Wilt u uw AMT Autotechniek abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088 – 5840 612. Of mail naar klantenservice@vakmedianet.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van AMT Autotechniek Media.

AMT Autotechniek abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de AMT Autotechniek aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere vakbladen op Abonnement.nl.

AMT Autotechniek op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee