klantenservice

Bigtwin klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Bigtwin abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Motive Media BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Bigtwin is telefonisch bereikbaar via 0345 520 709 op werkdagen van 08:30 tot 16:30.

Bigtwin niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Bigtwin na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0345 520 709 (op werkdagen van 08:30 tot 16:30) of mail naar info@bigtwin.nl.

Verhuizing doorgeven aan Bigtwin

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via adreswijziging@Motive Media BV.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0345 520 709 (op werkdagen van 08:30 tot 16:30).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Bigtwin opzeggen

Wilt u uw Bigtwin abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 08:30 tot 16:30 via 0345 520 709. Of mail naar info@bigtwin.nl.

Bigtwin abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Bigtwin aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere motorbladen op Abonnement.nl.

Bigtwin op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee