Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Bigtwin abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Motive Media BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Motive Media BV
- Telefoon: 088-1102038
- Email: motornl@spabonneeservice.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/bigtwincustombikemagazine/
- Website: https://bigtwin.nl/contact/
De klantenservice voor Bigtwin is telefonisch bereikbaar via 088-1102038 op werkdagen van 08:30 tot 16:30.
Bigtwin niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Bigtwin na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-1102038 (op werkdagen van 08:30 tot 16:30) of mail naar motornl@spabonneeservice.nl.
Verhuizing doorgeven aan Bigtwin
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via adreswijziging@Motive Media BV.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-1102038 (op werkdagen van 08:30 tot 16:30).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Bigtwin opzeggen
Wilt u uw Bigtwin abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 08:30 tot 16:30 via 088-1102038. Of mail naar motornl@spabonneeservice.nl.
Bigtwin abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Bigtwin aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere motorbladen op Abonnement.nl.