Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend De Kanttekening abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, De Kanttekening BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- De Kanttekening BV
- Telefoon: 010-2013740
- Email: [email protected]
- Facebook: https://www.facebook.com/deKanttekening/
- Twitter: https://twitter.com/deKanttekening
- Website: https://dekanttekening.nl/colofon/
De klantenservice voor De Kanttekening is telefonisch bereikbaar via 010-2013740 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
De Kanttekening niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter De Kanttekening na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 010-2013740 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].
Verhuizing doorgeven aan De Kanttekening
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via [email protected]. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 010-2013740 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
De Kanttekening opzeggen
Wilt u uw De Kanttekening abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 010-2013740. Of mail naar [email protected].
Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van De Kanttekening BV.
De Kanttekening abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele De Kanttekening aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kranten op Abonnement.nl.