klantenservice

Elf Voetbal klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Elf Voetbal abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Elf Voetbal BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Elf Voetbal is telefonisch bereikbaar via 0900-121 1111 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Elf Voetbal niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Elf Voetbal na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0900-121 1111 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar info@elfvoetbal.nl.

Verhuizing doorgeven aan Elf Voetbal

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via info@elfvoetbal.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0900-121 1111 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Elf Voetbal opzeggen

Wilt u uw Elf Voetbal abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0900-121 1111. Of mail naar info@elfvoetbal.nl.

Elf Voetbal abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Elf Voetbal aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voetbalbladen op Abonnement.nl.

Elf Voetbal op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee