klantenservice

Rendement klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Rendement abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Rendement BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Rendement is telefonisch bereikbaar via 010-2433933 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Rendement niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Rendement na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 010-2433933 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar info@rendement.nl.

Verhuizing doorgeven aan Rendement

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via info@rendement.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 010-2433933 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Rendement opzeggen

Wilt u uw Rendement abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 010-2433933. Of mail naar info@rendement.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Rendement BV.

Rendement abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Rendement aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere vakbladen op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee