klantenservice

Fabulous Mama klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Fabulous Mama abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Fabulous Mama BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Fabulous Mama niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Fabulous Mama na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Verhuizing doorgeven aan Fabulous Mama

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Fabulous Mama opzeggen

Wilt u uw Fabulous Mama abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Fabulous Mama abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Fabulous Mama aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften voor ouders op Abonnement.nl.

Fabulous Mama op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee