Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Fabulous Mama abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Fabulous Mama BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Oseberg Publishing BV
- Telefoon: 0251-257924
- Email: klantenservice@aboland.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/fabulousmamaNL/
- Twitter: https://twitter.com/fabmamaNL
- Website: https://www.fabulousmama.nl/service/
De klantenservice voor Fabulous Mama wordt verzorgd door Aboland en is telefonisch bereikbaar via 0251-257924 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Fabulous Mama niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Fabulous Mama na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@aboland.nl.
Verhuizing doorgeven aan Fabulous Mama
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via klantenservice@aboland.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Fabulous Mama opzeggen
Wilt u uw Fabulous Mama abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Of mail naar klantenservice@aboland.nl.
Fabulous Mama abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Fabulous Mama aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften voor ouders op Abonnement.nl.