klantenservice

Fibre Mood klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Fibre Mood abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Fibre Mood BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Fibre Mood wordt verzorgd door Aboland en is telefonisch bereikbaar via +32(0)255-64140 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Fibre Mood niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Fibre Mood na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar +32(0)255-64140 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar partnerpress@partnerpress.be.

Verhuizing doorgeven aan Fibre Mood

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via partnerpress@partnerpress.be. U kunt ook telefonisch contact op nemen via +32(0)255-64140 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Fibre Mood opzeggen

Wilt u uw Fibre Mood abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via +32(0)255-64140. Of mail naar partnerpress@partnerpress.be.

meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Fibre Mood abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Fibre Mood aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften over zelfmaakmode op Abonnement.nl.

Fibre Mood op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee