Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Fibre Mood abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Fibre Mood BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Fibre Mood
- Telefoon: +32(0)255-64140
- Email: partnerpress@partnerpress.be
- Facebook: https://www.facebook.com/fabulousmamaNL/
- Twitter: https://twitter.com/fabmamaNL
- Website: https://fibremood.com/nl
De klantenservice voor Fibre Mood wordt verzorgd door Aboland en is telefonisch bereikbaar via +32(0)255-64140 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Fibre Mood niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Fibre Mood na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar +32(0)255-64140 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar partnerpress@partnerpress.be.
Verhuizing doorgeven aan Fibre Mood
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via partnerpress@partnerpress.be. U kunt ook telefonisch contact op nemen via +32(0)255-64140 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Fibre Mood opzeggen
Wilt u uw Fibre Mood abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via +32(0)255-64140. Of mail naar partnerpress@partnerpress.be.
meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
Fibre Mood abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Fibre Mood aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften over zelfmaakmode op Abonnement.nl.