klantenservice

Italie Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Italie Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Italie Magazine is telefonisch bereikbaar via 024-2027831 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Italie Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Italie Magazine na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 024-2027831 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar italiemagazine@mijntijdschrift.com.

Verhuizing doorgeven aan Italie Magazine

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via italiemagazine@mijntijdschrift.com. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 024-2027831 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Italie Magazine opzeggen

Wilt u uw Italie Magazine abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-2266636 Of mail naar italiemagazine@mijntijdschrift.com.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Reismagazines

Op zoek naar een nieuw, inspirerend reismagazine? Bekijk alle reismagazines op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee